onsdag 11 april 2012

SMARTA MANICKER


Om man kollar runt så finns det galet många praktiska manicker ute på marknaden. Till exempel den här kombinerade skål och digital våg. Jag har börjat använda min digitala våg jättemycket faktiskt. Framför allt när jag bakar bröd eller ska mäta upp smör. De här finns på Prylpunkten.
Den här cupcakesformen hoppas jag vinna på Smulans bakblogg. Hur bra verkar inte den då. Massa gottigt som kan stickas på det spettet, och där stannar det. Jag har två stora vanliga muffinsformar och en liten med sex formar. Skulle behöva fler, för många recept jag gör räcker till fler än det. Jag använder alltid de muffinsformarna, håller ihop cupcaksen så bra då. Vill inte riskera att de flyter ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en hälsning!
Kram Malin.