fredag 2 mars 2012

FREDAGSFRUKOST


I går hade jag 100 unika besökare på min blogg. För mig är det stort, väldigt stort! Tack alla ni som kikar in och för alla era fina ord, både på bloggen och på facebook. Är vansinnigt spänd på att få veta vilka ni är, ni som inte lämnar avtryck. Inte för att jag väntar mig att alla ska göra det alltid, men en gång för att stilla min nyfikenhet lite. Snälla?!


Min lyxiga fredagsfrukost består av fruktsallad med mandlar och keso. Nyttigt och gott! Fick lyxa till det lite för att få upp mitt humör... 


I går skrev jag om mina planer för helgen. Helgen som skulle bli så skoj. Så i natt väcktes vi av att Ella mådde dåligt och behövde kräkas. Jaha, vad händer nu med SPA? Jag vet att det är mest synd om Ella, men lite synd om mig också... Nu väntar jag bara på att resten av familjen ska bli sjuka. 


Eftermiddagen på Lekstugan är inställd, så också bjudningen hos grannarna i kväll. Vi får avvakta SPA-helgen lite. Ingen ombokning är möjlig heller, eftersom det var ett erbjudande jag hittade på facebook innan jul. 


Dagen i dag får bestå av banan, blåbärssoppa och mys i soffan. Tur jag har några cupcakes över från igår. Hade tänkt bjuda kollegorna på dem, men icke då.


Ha en skön fredag kära vänner och hoppas ni klarar er från bacillerna!





4 kommentarer:

  1. Ja, visst blir man nyfiken på alla dessa som aldrig kommenterar! Vilka är de? Man är ju så glad att ha läsare, men nyfikenheten är stor. Kramar från en trogen läsare som just nu är i Afrika, men läser din blogg ändå! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag följer dig också troget :) Hoppas ni andra inte behöver bli sjuka, kram!

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja testa den :)! Keso och kokos är ju såååå gott, speciellt med härt och mumsigt päron tycker jag :).

    Tack så mycket :). Kram

    SvaraRadera
  4. Så kul fina du, grattis till 100 besökare! :) Följer dig också troget via Bloglovin, kramar i massor!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en hälsning!
Kram Malin.