lördag 1 oktober 2011

CHOKLADCUPCAKES MED VIT CHOKLADTOPPING



I kväll var det tänkt att jag skulle på After ski-fest med Glommatjejerna, men det blev ändrade planer. Jag valde i stället en skördefest hos goda vänner, där hela familjen följer med. 

Mitt uppdrag för tjejfesten var att göra cupcakes till kaffet, och detta fullföljde jag även om jag inte ska närvara. De här är inte nya för bloggen, inte helt i alla fall. Jag har tidigare gjort både cupcaksen och frostingen, men den här gången med nötkrämsfyllning. De som ska serveras i kväll hade jag garnerat vinterinspirerat med pärlor och sockerkristaller. Jag glömde dock att ta kort på dem, darn! 

Här är recepten på cupcaksen. I dem hade jag nötkräm. En riktigt sockerbomb alltså, men farligt goda!

Iklädda underställ och efter en tallrik gulaschsoppa så blir nog de här bra för tjejernas magar! 



3 kommentarer:

  1. Det låter verkligen farligt gott, jag älskar fyllda cupcakes, det borde jag göra oftare =D Vit chokladfrosting är HIMMELSKT men också djävulen själv - så gott är det ;)

    SvaraRadera
  2. Med nötkrämsfyllning blir det ALLTID gott. Snygg bild även om den inte var "ny"

    SvaraRadera
  3. This post gives clear idea in favor of the new viewers of blogging, that
    in fact how to do blogging.
    Also see my webpage :: effective natural remedies To get rid of pimples overnight

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en hälsning!
Kram Malin.