fredag 8 juli 2011

NY I BLOGGTRÄSKET

Jaha, då har jag alltså startat min första blogg. Vet inte om det är en så bra idé egentligen, då jag väldigt lätt fastnar och blir beroende av diverse internetsidor (läs Facebook). Hur kommer detta sluta må tro. Har man en blogg räknar människor med att den ska uppdateras också. Tur jag har lite på lager för lata dagar. En annan vinkel på det hela är att jag och min sambo nu bestämt oss för att "vara lite duktiga med maten". Min blogg som ska bestå av en massa godsaker, vem ska då äta det? 

3 kommentarer:

  1. Skall bli fantastiskt roligt att följa dig o din blogg. All lycka. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Blir verkligen imponerad av dina fina bilder.

    Kramz

    SvaraRadera
  3. Om du tycker att det blir ett problem med att ni äter för mycket godsaker kan alltid kusin med man komma och hjälpa till;)

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en hälsning!
Kram Malin.