söndag 18 december 2011

FJÄRDE ADVENT


I dag är det fjärde advent och mindre än 1 vecka kvar till julafton, galet! Jag har haft fullt upp hela veckan och helgen, så det har inte hunnits med att baka och knappt laga mat. Den maten jag lagat, lovar jag att ni inte hade velat ha receptet på...


Vill bara skriva ett inlägg för att visa att jag lever och för att lova att det ska bli bättring med bakandet, har lite planer för det. 


Ser fram emot två veckors ledighet från arbetet. De tre dagar som är kvar på den här terminen kommer ägnas åt lek, pyssel och mys. 


I eftermiddag ska vi till min morbror och hans fru på julmat. Deras julbord är det bästa, och jag har längtat. Blir mitt första i år, nästa blir på julafton och that´s it. Kommer inte laga julmat hemma, förutom en julskinka. Har beställt en från Thuressons. Av den kommer det bara bli skinkmackor med massa Jonnys senap på. 


Ha en unerbar fjärde advent, kära vänner! 

3 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt undrat om något hänt dig... och saknat dig och inläggen! :) Men då behöver jag inte oroa mig längre ;)
    Kram och önskar dig en trevlig 4:e advent!

    Nu tipsar jag om en tävling igen där man kan vinna ett fint presentkort i butiken hos Sockerflinga:

    http://amyspieceofcake.blogspot.com/2011/12/tavling-i-samarbete-med-sockerflinga.html

    SvaraRadera
  2. härligt att du är tillbaka! Hoppas att inspirationen och tiden poppar upp snart igen! Vi önskar en fin julvecka och passar på att tipsa om sista luckan i vår adventskalender som vi drar vinnaren på i morgon! kram emelie och elin

    SvaraRadera
  3. sv: Haha nejdå det tror jag inte! Det är superenkelt, jag lovar :)

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en hälsning!
Kram Malin.